Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

my
myrna1848 - 05-12-2016 14:35:43
Winkels & Webshops

Pakket retour naar buitenland PostNL

hallo,

ik heb via een duitse webshop iets besteld.
uiteindelijk beviel dit niet en heb ik dit geretourneerd.
van de webshop heb ik papieren gekregen om het gratis te kunnen retourneren.


deze heb ik ook op het pakket geplaatst.
eenmaal bij postnl geven ze aan dat ik 13 euro moet betalen om het te verzenden.
om niet te laat te zijn met terugsturen heb ik dit maar gedaan na een discussie met de medewerker.
dit aangegeven bij de webshop die zeggen dat ze dit probleem nog niet eerder hebben gehad.
contact opgenomen met post nl en die zeggen dat naar het buitenland nooit gratis kan.


iemand hier ervaring mee en tips hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
want ik heb voor verzenden en retourneren in totaal 20 euro betaald en daar heb ik dus helemaal niks voor.

groeten