Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tr
Trippie - 24-01-2017 09:34:57
Winkels & Webshops

Opgelicht

Ik had zondag 22-01-2017 een sweater besteld via facebook bij teezely.com, nu kreeg ik gisteren 23-01-2017 wel een heel vreemde mail!!
zie hieronder:


hallo jannie,


naar aanleiding van jouw verzoek, bevestigen wij dat jouw bestelling n° o-0k5t0 is geannuleerd.
houd er rekening mee dat je jouw bestelling niet zult ontvangen en dat de reservering van het bedrag op jouw rekening binnen 8 dagen zal verdwijnen.
aarzel niet om contact met ons op te nemen indien er problemen zijn.
hopen je snel terug te zien op teezily.
het teezily team

nu kan ik nergens een telefoonnummer of email vinden om contact met ze op te nemen, hoe hier nu verder mee handelen??

mvg
jannie