Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Am
Amsterdamsse - 25-01-2017 19:57:24
Vakantie & Reizen

Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets

Ik heb vorige week via de hema de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. superleuke deal en goedkoop. ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat hema een betrouwbare naam is.
als je de hema voucher inwisselt kom je automatisch op de website van flywise, waar je alle keuzes moet invullen. je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in nederland zijn: amsterdam, eindhoven en rotterdam. eén daarvan is altijd in het buitenland. voor ons werd dat dus brussel zaventem. uiteraard gingen wij er vanuit dat we vanuit nederland vliegen.

vandaag kregen wij te horen dat wij vanuit brussel vliegen naar milaan. ook hadden wij aangegeven dat we op maandag 13feb willen vliegen t/m woensdag de 15e. integendeel vliegen wij nu op woensdag 15 februari t/m vrijdag 17 februari. de heenweg vliegen wij om 06:35 en de terugweg komen wij om 22:15 aan. wij worden dus op extra kosten gejaagd, want op beide tijdstippen rijden geen treinen. wij moeten dus de dag voor het vertrek een hotel boeken in brussel, en de dag van aankomst ook nog een extra nacht overnachten in brussel anders komen wij niet thuis.
uiteindelijk kost deze optie nog duurder dan de hele stedentrip. we hebben gekozen voor één stedentrip en nu krijgen we er twee, want we moeten eerst vanuit amsterdam naar brussel. dubbel zoveel geld dus. dit geld zouden wij beter kunnen uitgeven in milaan, wat niet mogelijk is.

we hebben vandaag gebeld met flywise en die zeggen dat er niets aan verandert kan worden. zij zeggen dat alles in de voorwaardes staat en dat er geen uitzondering gemaakt kan worden. ik vind daarentegen dat zij rekening moeten houden met de locatie van de klanten. ik woon in amsterdam, het slaat dus helemaal nergens op dat ik naar brussel moet gaan.
 als het niet via de hema website was aangeboden was ik hier nooit aan begonnen. 

het is erg misleidend. ik wilde mijn moeder verrassen als student met een leuke stedentrip naar budget, maar ik kom uit op een veel groter bedrag wat ik nooit kan betalen. ik ben nu 230 euro kwijt, doordat ik ook nog extra ontbijt heb bijgeboekt. ik vind het heel erg dat ik nu mijn geld kwijt ben, omdat er nu van mij verwacht word dat ik voor vervoer zorg heen/terug naar brussel (trein), plus twee nachten een hotel, en dan heb ik het nog niet over de kosten in milaan zelf. ik vind dit een grof schandaal en daarom heb ik ook een mail gestuurd naar de hema klantenservice.
ik heb vanmiddag twee reviews op de website: verrassingstickets.nl, geplaatst. mijn review is echter niet te zien op de website. zij laten dus alleen de positieve reacties zien.

ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekeken!