Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jacob Harreman - 27-01-2017 15:40:02
Computers & Telefonie

MAXIMUM MOBIELE TELEFONIE

velen klagen over onverwacht hoge rekeningen voor mobiel internet en bellen. dat is voor mij een reden om géén abonnement te nemen.  maar het moet toch een fluitje van een cent zijn voor providers om je mobieltje te blokkeren als je verbruik een bepaalde waarde overschrijdt?  dat gebeurt bij prepaid toch ook?

dus: providers, geef klanten de mogelijkheid hun mobieltje te laten  blokkeren als een vooraf ingesteld maximum wordt bereikt. dan ga ik ook eens over een abonnement denken -)

en kom maar niet met verhalen dat het te moeilijk is. die geloof ik toch niet!