Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Joep Utrecht - 02-05-2017 20:20:57
Elektronica & TV

Deli-lifestyle


hallo


 


ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via bol.com maar in feite bij deli-lifestyle.


de tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij deli-lifestyle.


na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


de setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen npo 1 ,2 en 3.


na telefonisch overleg met deli-lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


delei-lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via post nl


deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door deli-lifestyle


 


met vriedelijke groet,


joep