Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bestelling nooit aangekomen
Ik heb 16 juni een bestelling geplaatst bij upgradelife
tot op heden heb ik het bestelde artikelen nooit mogen ontvangen
telkens als ik ze een bericht stuur, krijg ik de standaard melding: we hebben op dit moment leveringsproblemen, we sturen je pakket deze week op
maar het pakket is nooit gekomen
ik heb al aangegeven mijn pakket te willen ontvangen, of mijn geld terug. maar telkens krijg ik niks anders dan de melding over leveringsproblemen en dat ze het deze week op zullen sturen
ik krijg sterk het gevoel opgelicht te zijn
wat kan ik hier aan doen?