Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Henk.-055 - 18-07-2017 10:22:10
Computers & Telefonie

KPN spam

Sinds 2010 hebben we een internet abbonement bij kpn, hierbij hoort ook mail.
in het begin was er niet veel aan de hand, behalve dat je vanaf andere netwerken geen mail kon versturen, dit is sind, ik dacht 2015 opgelost, maar nu sinds ca 1 jaar wordt mijn postbus en die van mijn gezindsleden, overspoeld met spam.
als je op de fora kijkt regent het klachten, en de kpn zegt het allemaal heel vervelend te vinden en er druk mee bezig te zijn, maar ik krijg de indruk dat ze het een centen kwestie is en dat ze het zo goedkoop mogelijk hebben uitbesteed.
andere aanbieders zoals ziggo en google hebben hun zaakjes wel op orde, maar bij de kpn is het een drama.
kunnen jullie er wat druk opzetten zodat de kpn in actie gaat komen?
aanvulling: ja ik heb het spamfilter goed ingesteld, ik ben echt geen digibeet (integendeel), en ik ben heel voorzichtig met het ronstrooien van mijn mailadres.
dat anderen geen last hebben van spam wil niet zeggen dat het aan mij ligt, ik had tot ca een jaar geleden ook geen problemen, en ik ben niet de enige, getuige de reacties op de kpn fora.