Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
KevinvdL - 10-08-2017 12:22:46
Geldzaken & Recht

Ziggo voldoet niet aan de leveringsvoorwaarde

wij hebben sinds kort een contract afgesloten voor ziggo. na installatie door een monteur valt de internet verbinding regelmatig weg. zelfs dat er soms dagen lang geen internetverbinding is.

na contact gehad te hebben met ziggo werd er gezegd dat de verbinding onstabiel is. ziggo zou een monteur sturen, maar dit zou wel 3 weken duren. ik heb hiermee ingestemd. 

3 weken later, op de afgesproken datum, was de monteur aan huis. deze vertelde dat de snelheid van de lijn te hoog was voor de router. de monteur kon het niet ter plekke oplossen en zei dat er een andere monteur moest komen. ziggo informeerde dat 2 dagen later een monteur zou komen om het probleem op te lossen. 

2 dagen later, de monteur is niet langs geweest. deze zou, zo zegt ziggo, ergens in de buurt, waar alle verbindingen samen komen, iets hebben veranderd.

ziggo heeft tot op heden zich niet gehouden aan de leveringsvoorwaarde van het internet. na een ruime maand is het internet nog steeds niet in orde en ziggo blijft maar monteurs sturen. ook heeft ziggo gevraagd waarom we niet gewoon een snellere internet pakket nemen.

wat kan je doen tegen een grootgigant als ziggo om te laten zien dat zij niet bepalen wat voor contract wij moeten nemen en de compensatie van de niet geleverde diensten? en is het nog mogelijk om het contract te laten ontbinden na 1,5 maand?