Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
damiianfr - 23-08-2017 18:31:41
Geldzaken & Recht

Hoge telefoonrekening videobellen

Ik heb laatst een toren hoge telefoon rekening gehad omdat ik bij elkaar 19 uur heb video gebelt met mijn vriendin, dit omdat ik internationaal vrachtwagenchauffeur ben. maar ik was me er helemaal niet van bewust dat dit geld kostte, tegenwoordig is alles inclusief en uitgebreid maar videobellen dus niet, nu vind ik dat ik hier niet voldoende van op de hoogte gebracht ben als je bijna over je internetbundel heen gaat krijg je daar netjes een waarschuwing van maar van videobellen niet? ik vind het schandalig! je kunt dus heel makkelijk voor duizenden euros video bellen zonder dat je het weet, nu weet ik wel dat het stom is dat ik dit niet van te voren heb gecheckt maar mijn provider houd voet bij stuk dat ik gewoon moet betalen, maar als ik het wist had ik het ook nooit gedaan.. moet je dan echt zo zwaar gestraft worden voor je stommiteit, ik vind het zwaar onterecht maar ze hebben mij al verteld dat het indienen van een klacht of wat dan ook niet zal helpen omdat ik de dienst al gebruikt heb.. nu is mijn vraag valt hier nog wat aan te doen?