Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Th
Thalia2017 - 01-09-2017 19:53:54
Winkels & Webshops

Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten Kate markt amsterdam

Heb afgelopen december kinderwagen van joolz gekocht die heb afgelopen dinsdag voor reparatie bij retailer gebracht zodat hij gerepareerd kan worden. zegt men dat het 2 weken duurt. nu heb ik gevraagd om een leenwagen zodat ik mijn dochter kan vervoeren ben al bijna een week verder heb tot op heden geen leenwagen mogen ontvangen van babyboom ten katemarkt amsterdam. kan mijn dochter niet vervoeren dan wordt er verder bij de aanschaf niet gezegd dat alles via de retailer moet verlopen en nu sjouw ik mij dochter al een week lang op de arm kan de deur niet uit ik vindt dit een zeer slechte service van de retailer en joolz