Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Cool Blue
Bijna twee jaar geleden had ik een probleem met mijn tomtom navigatie. aangezien dit binnen de tweejarige garantietermijn van cool blue viel heb ik deze opgestuurd naar cool blue. daar bleek het apparaat niet meer te repareren en werd mij een nieuwe toegestuurd. kort geleden echter gaf ook deze, binnen de twee jaar garantietermijn van cool blue de geest. dus een mailtje naar dit bedrijf, waarna ik als antwoord kreeg dat een vervangend apparaat (nieuw dus) niet onder de garantietermijn van twee jaar viel en ik de eventuele reparatiekosten zou moeten vergoeden. is het normaal dat een nieuw apparaat, al of niet een vervanger, niet onder de garantie valt? ik zou bij deze cliënten en toekomstige cliënten van cool blue voor deze handelwijze van dit bedrijf willen waarschuwen.