Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ce
cemdemirci - 30-10-2017 11:27:40
Garantie & Verzekeringen

Kapotte tv gekocht bij MediaMarkt

Op 6 oktober heb ik een samsung tv gekocht bij de mediamarkt en bracht deze 9 oktober weer terug, omdat ik op mijn enige vrije dag (zondag 8 oktober) tijd heb gehad om de tv aan te sluiten. de tv was stuk toen wij deze uit de doos haalden. dit hebben wij netjes weer terug gezet en de volgende dag naar de winkel gebracht. hier werd er verteld dat we dit binnen 24 uur moesten melden. hier wisten wij niets van af en dit werd ook niet bij de verkoop verteld aan mij door de verkoper. ik heb de tv achtergelaten om mediamarkt de gelegenheid te geven om te onderzoeken waar en hoe de tv is stukgegaan. dit onderzoek zou 3 weken duren. 

nu 3 weken later krijg ik een nota binnen van 557 euro voor de reparatiekosten. ik vroeg helemaal niet om een reparatie. ik wil gewoon weten of de tv stuk is gegaan bij mediamarkt of bij mij. 

wat kan ik hier tegen doen? de afgesproken tijd van 3 weken is inmiddels verstreken en er is alleen bekend dat de tv stuk is. dit weten wij en mediamarkt al 3 weken lang, dit is niet iets nieuws. 

ik wil graag een nieuw tv of mijn geld terug.