Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Bermanizer - 09-11-2017 17:35:41
Auto & Vervoer

Reparatie Trek E-bike

Ik heb een tweedehands trek fiets gekocht met bion-x achterwielmotor, de accu was al vervangen.
na een kleine week fietsen doet de elektrische ondersteuning het niet meer. door de trek specialist wordt geconstateerd dat er een sensor vervangen moet worden (kosten +/- 250 €) nu staat de fiets al ruim een maand bij de fietsenmaker omdat het betreffende onderdeel niet bij trek voorradig is.er is onderhand ook geen zicht meer op wanneer deze dan wel binnenkomt de datum die de trek dealer in zijn voorraadscherm ziet is al 3 x veranderd en uitgesteld. graag hoor ik of er in dit geval geen sprake is van slecht importeurschap (mijn idee) het lijkt mij vreemd dat je er mee weg kunt komen dat je een fiets verkoopt (7 jaar geleden zeer weinig km en is verder als nieuw) en vervolgens wanneer er een defect optreed er niet binnen een redelijke termijn voor kunt zorgen dat deze gerepareerd kan worden dooje dealer omdat het onderdeel niet te leveren is.
zeker als je slogan is dat je de beste fietsen ter wereld maakt vind ik dit een aanfluiting.
wie heeft hier een antwoord op?