Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ch
Chris_19 - 17-11-2017 02:03:09
Winkels & Webshops

Consequent fouten bij pakketbezorging

Voor de zoveelste keer heb ik weer problemen met dhl parcel. 

nu heb ik gekeken op het internet en alleen al op facebook regent het klachten. (2 per uur minimaal). dit gaat allemaal over het zogenaamde “verkeerde sorteercentrum”

nu betaald iedereen gewoon de volle mep ondanks dat bijna alle pakketten vertraging oplopen (minimaal 2 dagen). 

mijn voorbeeld:
15-11 een pakket besteld
16-11 tussen 14:00 en 18:00 zou het bezorgd worden.
om 18:15 gebeld. ik kreeg als antwoord dat het in een “verkeerd sorteercentrum” is geleverd en dat het 1 tot 2 dagen vertraging heeft. er wordt geen alternatief of vergoeding geboden bij contact. 

nu is dit systematisch het geval aangezien alle klachten hierover gaan. is hier iets aan te doen wettelijk gezien?

bij voorbaat dank, 

een wanhopige klant van dhl