Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mark123 - 13-12-2017 16:55:47
Winkels & Webshops

Bestelling webshop Large.nl niet geleverd?

Ik heb afgelopen 25 november jl. een bestelling gedaan via de webshop van large.nl. voorheen geen problemen mee ondervonden en altijd prima service en levering binnen 3 werkdagen.

helaas niet deze keer. tot op de dag van vandaag zit ik te wachten tot mijn bestelling geleverd wordt. ik heb na bestelling enkel een bevestiging ontvangen van mijn bestelling van €92. daar is het bij gebleven. ik heb meerdere malen telefonisch contact proberen te leggen maar kreeg geen gehoor. dit heeft mij per poging 30 minuten gekost en ben geen stap verder.
via facebook getracht in contact te komen om na te gaan waar mijn bestelling bleef of te horen wat de reden is dat het zo lang duurt. 
ik heb één reactie mogen ontvangen op maandag 11 december  na het plaatsen van een negatieve recensie.  en dat was dat ze zouden proberen contact met mij op te nemen op de dag zelf of uiterlijk de dag erna. dit heeft tot op heden nog niet mogen gebeuren.

ik vind het heel erg jammer dat een bedrijf waar ik al jaren een trouwe klant van ben, mij zo in het ongewis laat over wat de stand van zaken is van mijn bestelling. herkennen anderen zich in deze situatie?