Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pe
Petrahogerv - 16-04-2018 17:51:25
Computers & Telefonie

Dubbel abonnement t-mobile

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik bij t mobile een dubbel abonnement heb. toen ik ongeveer een jaar geleden mijn contract heb laten verlengen in een t mobile shop is er iets fout gegaan bij het overdrachts nummer. dat nummer zou moeten stoppen toen mijn goede contract met nummer behoud inging. daarna had ik geen probleem ik gebruik gewoon het nummer dat ik al jaren gebruik. toen ik zaterdag mijn abonnement weer ging verlengen heb ik te horen gekregen dat ik 2 abonnementen betaal. ik ben hier nooit achter gekomen omdat een van mijn zakelijke rekening ging en een van mijn privé nummer. gelijk vandaag gebeld met het t mobile hoofdkantoor. na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben ben ik nog niks wijzer geworden. door hun fout zit ik nu aan 2 contracten en ze kunnen niks voor mij doen zeggen ze. wat moet ik nu doen?