Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
Bicbdbell - 14-06-2018 15:48:55
Winkels & Webshops

Webshop (andrs-living) levert niet en onbereikbaar

Op 25 maart 2018 heb ik een eettafel en 4 stoelen besteld in de webshop van 'andrs living'. 

de stoelen zijn op 31 maart door postnl bezorgd, echter heb ik geen nieuws over de tafel. kort na het plaatsen van de bestellen werd dit bericht op de website van andrs living geplaatst:

door ernstige en acute gezondheidsproblemen is de eigenaar van andrs living genoodzaakt geweest zijn taken en verantwoordelijkheden neer te leggen. naasten brengen de situatie momenteel in kaart en onderzoeken de mogelijkheden om de bedrijfsvoering te hervatten. op het moment dat hierover meer duidelijkheid is, volgt nadere berichtgeving. excuses voor het ongemak. de naasten hopen op uw begrip in deze zeer vervelende situatie.

ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, de telefoon ligt van de haak en op de mail ook geen reactie.

is er iets dat ik kan doen om mijn geld voor de tafel terug te krijgen? is aangifte een logische volgende stap?

het is moeilijk voor mij om te bewijzen dat de tafel niet is bezorgd, het enige dat ik heb is een track&trace link voor de bezorging van de stoelen waarin de afmetingen en gewicht van het pakket staan vermeld - voor de tafel heb ik nooit apart bericht ontvangen over bezorging. 

het lijkt erop dat het 'belangrijke bericht' inmiddels niet meer op de website staat en ze gewoon nog bestellingen aannemen.