Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Els Engelen - 19-06-2018 22:44:34
Vakantie & Reizen

Nextfly

ik ben telefonisch benaderd door nextfly uit enschede. ze vertelden me dat ik heel voordelig op reis zou kunnen gaan. ik moest dan wel € 349,00 betalen (waarvoor weet ik nog altijd niet). ze zouden me een mail sturen en dan had ik 14 dagen om te weigeren. ik kreeg dus een mail van hen en heb op die mail gereplied dat ik niet wilde ingaan op hun "aanbod". ondertussen zijn we bijna een maand verder en beweren zij dat ik niet geantwoord heb, daar het een "no-reply mail" was (wat echt niet zo was !). ik wil absoluut niet betalen voor iets wat volgens mij niet eens echt is. hun website staat vol taalfouten, je kan zogezegd een formulier downloaden waarmee je kan laten weten dat je niet ingaat op hun aanbod, maar dat formulier kan je gewoon niet openen. ook hun algemene voorwaarden kan je niet openen. na wat opzoekwerk blijkt nextfly een firma te zijn die telefoonabonnementen verkoopt ! wat heeft dat met reizen te maken? op hun website vind je ook helemaal geen reizen, daarvoor moet je eerst weer een formulier invullen en dan zullen zij je een passend aanbod doen. ik ben absoluut niet van plan om te betalen, maar wil ook niet binnenkort een mail krijgen van een incassobureau. wat doe ik het best?