Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An

Aegon komt 5 jaar na datum met rekening

Mijn partner heeft een arbeidsongeschiktheidspremie bij aegon. in 2012 heeft hij aanspraak gedaan op deze verzekering en na veel wikken en wegen een paar maanden uitkering uitvangen. in deze tijd kreeg hij korting op zijn premie (dit is gecommuniceerd in 2012). dit zou nadat de uitkering afliep meteen teruggedraait moeten zijn. dit heeft de aegon verzaakt, wij en de tussenpersoon niet opgemerkt en zo zijn er 5 jaar verstreken met ieder jaar weer een polisblad (waarin niets over korting vermeld stond). begin dit jaar kwam er een brief van de aegon dat ze een foutje hadden gemaakt en daarna een acceptgiro voor 12.000 euro. wij hebben rechtsbijstand ingeschakeld om onderzoek naar onze rechten en plichten te doen maar zij trekken per direct partij voor aegon (second opinion bij arag gaf hetzelfde resultaat, externe advocaat inschakelen wordt door rechtsbijstand geweigerd). de tussenpersoon geeft aan de premies zelf niet te bekijken maar alleen naar de klant door te sturen. wij als consument voelen ons gedupeerd. altijd keurig betaald na 2012 ook geen aanspraak meer gedaan, na 5 jaar komt aegon achter hun fout en moeten wij per direct betalen. inmiddels is er (nog) niet betaald en heeft aegon ons geïnformeerd dat mijn partner niet meer verzekerd is. aegon zelf neemt geen verantwoording voor hun fout en de tussenpersoon ook niet. dit kan toch zomaar niet?