Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bpanelissen1961
bpanelissen1961 - 22-06-2018 10:53:44
Geldzaken & Recht

Klachten bij ICS Cards?

vanaf 27/3!!! bezig met een aanvraag van een credit card(visa). na talloze keren een weigering gekregen te hebben contact gezocht met bedrijf over de reden van weigering. daar wij aan hun eisen voldoen begrijpen we er niks van. mijn vrouw zou borg moeten staan voor mij en toen hebben we alle gevraagde documenten opgestuurd via mail. weken niks gehoord en na een telefoontje bleek dat alle mails niet door hun konden geopend worden ?????? toen alles met post!!!?? opgestuurd. weer weken niks gehoord, weer een telefoon en toen bleek dat ze alle post kwijt waren geraakt??? weer een aanvraag ingediend via de mail, toen konden ze het wel openen. gevraagd of dit met spoed kon worden behandeld, werd ook toegezegd. inmiddels weer drie weken verder en na een telefoontje vandaag zal waarschijnlijk??? volgende week gekeken worden of de aanvraag geldig is en misschien??? dat we eind volgende week de kaart hebben. morgen gaan wij naar frankrijk, vandaar onze vraag om met spoed behandeld te worden, met een credit card van een vriendin(die we alles gewoon terugbetalen natuurlijk). wat is dit toch een loom bedrijf en ik begrijp best dat met de nieuwe wetten de aanvraag scherper word bekeken maar er word door hun zo traag en onkundig gewerkt. is dit omdat ze een tijdje terug een megaboete hebben gekregen? hebben meer mensen deze ervaring?