Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AG
AG82 - 08-08-2018 23:26:48
Winkels & Webshops

Brainwash kapper verpest haar en weigert correctie

alweer een maand geleden heb ik mijn klacht ingestuurd (brinwash haarlem schalkwijk) naar de klantenservice, maar heb tot de dag van vandaag geen reactie ontvangen.


op 4 juli heb ik 125 eur betaald voor het periodiek bijwerken van mijn highlights, dit was niet goed gegaan (oranje kleur bij haargrens) en ben ik genoodzaakt op 6 juli teruggekomen i.v.m. tijdgebrek.
hier was ik natuurlijk niet blij mee aangezien ik altijd 34 uur kwijt ben aan een bezoek, dit is veel tijd die ik vrij dient te maken in mijn drukke schema. maar aangezien het moest omdat het er niet uitzag, ben ik terug gegaan. 


op 6 juli ben ik door kapster edit redactie - geen persoonlijke gegevens verstrekken van derden - behandeld, de voorkant en de zijkanten werden bijgewerkt.
op 10 juli waste ik mijn haar en zag tot mijn grote schrik dat ik weer oranje strepen vlekken heb op de behandelde plekken. dit betekende dat ik weer tijd vrij diende te maken voor correctie!
ik baalde enorm maar ging naar het salon op 11 juli, legde kort uit waarvoor ik kwam en nam plaats.
vervolgens kwam er een jonge onbekende kapster naar mij toe om mij te vertellen (zonder dat ze ubehaupt naar mijn haar gekeken had) dat de verantwoordelijke er niet was, dat ik al eerder gecorrigeerd ben geweest, dat zij het wel mee vond vallen, dat dit nou eenmaal de regels zijn en het daarmee dus ophield voor mij. er kon niks meer worden gedaan voor mij!


mijn reactie was dat ik vandaag de tijd heb (genomen) en gecorrigeerd wenst te worden omdat ik niet met oranje vlekken in mijn haar wil lopen. ik heb niks te maken dat de verantwoordelijk er niet is en ga niet eerder weg voordat de vlekken gecorrigeerd zijn.
het is brutaal, ongepast en zeer onbeschoft om een dergelijke opmerking te maken. helaas moet ik er mee rondlopen en ik vind dat het helemaal niet “mee valt”. ik moet tevreden zijn.
het feit dat er niet eens moeite werd genomen om naar mijn haar te kijken is ongehoord.
vervolgens zei ze dat ze nog een keer ging bellen maar kwam terug met dezelfde onvriendelijke tekst.
ondertussen zat iedereen in salon mij aan te staren en mee te genieten (vernederend).
ik legde nogmaals uit dat ik er niks aan kan doen dat zij hun werk niet goed hebben gedaan en wens te krijgen waarvoor ik betaald heb. ook vermeldde ik erbij dat ik de vorige keer (23 februari) ook tot 34 keer toe kosteloos ben gecorrigeerd zonder gezeur over zogenaamde regels.
ze bleef bij haar onvriendelijke tekst. ze kon mij wel verder helpen als ik er gewoon voor zou betalen(!)
toen werd ik woest en belde ik de ‘klantenservice’, maar ook daar werd ik net zo onvriendelijk behandeld.


het is abnormaal dat ik als (vast) klant op deze manier behandeld wordt, hun personeel maakt de fout en weigert (kosteloos) hun fout te corrigeren! ook wordt ik vernederd waar iedereen bijstaat en laat de ‘klantenservice’ mij in de kou staan. 


het betreft hier een beroepsfout en dient kosteloos hersteld te worden binnen twee weken zodat ik 100% tevreden ben. dit geven ze immers zelf aan online 100% tevredenheidsgarantie worden eventuele foutjes kosteloos gecorrigeerd. https:www.wiewathaar.nlbrainwash-kappers
kappers hebben een resultaatsverplichting, dat betekent dat ze verplicht zijn om een bepaald resultaat te bereiken. is het resultaat zoals overeengekomen niet bereikt, dan is er direct sprake van wanprestatie. 


het is werkelijk abnormaal hoeveel moeite ik moet doen om te krijgen waarvoor ik recht op heb als consument.
ik ga niet nog een keer betalen, ik heb recht op correctie!


volgens de klantenservice moest ik maar een klacht indienen.
waarom kon ik niet gewoon geholpen worden in salon of door de klantenservice aan de telefoon?
het is al erg genoeg dat mijn haar verprutst is, nu moet ik ook nog eens mijn tijd en energie verspillen aan klagen?!
i.p.v. deze ellende had ik al lang klaar kunnen zijn met de correctie op 11 juli en als tevreden klant naar huis kunnen gaan. echter hebben de kapsters en klantenservice er voor gezorgd gekozen dat ik onnodig woest ben geworden en mijn kostbare tijd energie ben verloren.
schandalig en absurd!


gewenste oplossing:

aangezien er geen prijskaart gehangen kan worden aan de vernedering die ik heb moeten doorstaan en de verloren halve dag (heb speciaal vrij genomen om naar de kapper te kunnen gaan voor correctie!), vind ik het zeer schappelijk als ik z.s.m. mijn geld (125 eur) terug ontvang zodat ik naar een goede kapper kan gaan om het prutswerk te corrigeren.
ik zal n.l. nooit meer een stap zetten bij brainwash!