Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wh
Why? - 01-09-2018 13:55:58
Winkels & Webshops

Betaalt bij bol.com voor speciale levering. Dit niet gebeurd en geen geld terug!

Ik heb recent iets besteld bij bol.com en heb toen expliciet aangegeven dat ik mijn pakketje tussen 18:00 en 21:00 wilde ontvangen op het eerst volgende moment. die avond na mijn werk kreeg ik echter een mailtje dat dit tussen 20:55 en 21:55 zou worden, dus ik speciaal wachten tot de bezorger kwam, maar die kwam helaas niet meer. de dag erop ontving ik nog een mailtje met daarin excuses namens bol.com en dat het pakketje die dag in de middag zou worden bezorgd (wanneer ik dus werk). oftewel, pakketje gemist, maar hoe zit het dan met het bedrag wat ik speciaal heb betaald om het pakketje tussen 18:00 en 21:00 de avond ervoor te leveren? daar had de telefoniste bij bol.com een antwoord op: foetsie....''wel kunnen we uw een waardebon van 2,50 eur aanbieden. nou daar wordt je blij van...een miniscuul bedrag waar je alsnog 50 euro voor moet bijleggen om wat fatsoenlijks te bestellen, maar uiteraard gaat het meer om het belachelijke principe dat bol.com de gemaakte kosten niet terugbetaald. als bol.com niet kan garanderen dat het pakketje niet tussen de afgesproken tijd aankomt en het geld (hoeveel het ook mag zijn) niet terugbetaald dan noem ik dat fraude. mocht iemand hier ook tegenaan gelopen zijn of een oplossing hebben dan hoor ik dat graag. het gaat me daarbij niet om het geld, maar om het principe.