Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ex
Expansievat - 08-09-2018 14:16:39
Geldzaken & Recht

Slechte service ING door afschaffen TAN lijst ?

Ing laat de tegenwoordig bij het internetbankieren steeds vaker dwingend kiezen voor het accorderen van betalingen via de app ( die je misschien niet eens hebt )

je moet je dan eerst door commentaar en vragen heenworstelen als "het is zoooo handig, die app "en  " weet je het zeker ? "  waarna je voor "deze ene keer" een tan code van je papieren tan lijst mag gebruiken

nu heeft de ing de hele tan lijst verbannen.....
maar mijn vader van 81 heeft helemaal geen mobiel.   laat staan een app.
ja, ik heb een app op mijn telefoon, ter beveiliging en "controle " van zijn uitgaven.

ing gaat er nu van uit dat ik mijn vader zijn betaling ga versturen ?
ing ziet dat er een gekoppelde app is en gaat er dus maar vanuit dat de mogelijkheid bestaat een app te gebruiken.

en trouwens, als ik boven achter de computer mijn bankzaken aan het doen ben heb ik helemaal geen zin om naar beneden te lopen om mijn telefoon te zoeken !   de tan lijst ligt naast me !

onder het mom van "veiligheid" en "efficientie" is er weer een goedwerkende functie verwijderd welke vooral kostenbesparend zal werken voor de ing..

in het begin van het jaar werd de afschaffing bekend en zou er een alternatief komen .

weet iemand wqat dan alternatief dan is ?    is een manier om toch de tan lijst te kunnen blijven gebruiken ?