Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Er
Erjon - 06-10-2018 20:22:54
Vakantie & Reizen

de geboekte hotelkamer niet beschikbaar

Met bon van hotelkamerveiling een kamer geboekt bij een hotel op ameland.
specifiek een standaardkamer geboekt omdat die op de begane grond ligt.
het was op het moment van boeken de enige kamersoort die beschikbaar was. bij aankomst was de kamer niet beschikbaar en kreeg ik een kamer met 2 verdiepingen. daar ik slaapmedicatie gebruik en vaak naar wc moet, kan ik niet in zo'n kamer. dat wist ik omdat ik al eerder zo'n kamer heb gehad. vandaar mijn boeking van een standaardkamer. was geen oplossing omdat het hele hotel vol was. ik ben toen noodgedwongen weer vertrokken. de hoteleigenaar zegt dat niet hij, maar hotelkamerveiling mij terug moet betalen. hotelkamerveiling zegt uiteraard dat het hotel verantwoordelijk is. wie heeft gelijk?