Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

GerritSprinter
GerritSprinter - 29-10-2018 20:29:00
Elektronica & TV

Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TV

Ben groot fan van de ambilight tv ervaring van philips. bij verhuizing was ik dan ook blij dat de aannemer een foutje had gemaakt waardoor de oude niet goed tot zijn recht kwam. de allernieuwste en een slagje groter kwam aan de muur in een huis vol in verbouwing en een extra kindje op komst. hij zag er strak uit, maar ambilight viel wel erg tegen ... zou wel een instellings-dingetje zijn. 
na 1 1/2 jaar drukte van verbouwing en extra kindje, toch maar eens aan de instellingen gewerkt. echter zonder resultaat, bevriende expert maar eens vragen ... 2 1/2 jaar na aankoop komt ook hij er niet uit ... en daar begint het bureaucratische steekspel van philips klantenservice; na 50 e-mails, 4 uur bellen en 2x ce-reparaties over de vloer komt philips met de boodschap "de ambilight werkt naar behoren"!!! dat terwijl bij de tweede reparatie-inboeking nog werd gesproken over "reparatie of een alternatieve oplossing". 

ik weet dat ik laat was met het aanmelden van dit issue, maar een bedrijf als philips kan het toch niet maken om met haar klantonvriendelijke afdeling een klant 1 jaar aan het lijntje te houden! mag een bedrijf dit zo maar doen of kan ik hier nog iets mee ( sterker nog ze hebben me tot 2x toe verplicht om kosten te maken om de procedure verder te kunnen doorlopen)?