Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pe
Peter Jan Gouwerok - 08-11-2018 15:44:18
Vrije tijd & Tuin

Bij Knops een artikel besteld maar is niet geleverd

In december 2017 ! bij knops.co een set gehoorbeschermers besteld om te gebruiken bij festivals. dit was een startup bedrijf.
ook deze al betaald.
tot nu niets geleverd gekregen. meerdere emails gestuurd, met als antwoord dat er vertraging is. 1x een mail met belofte dat mijn bestelling diezelfde dag  nog verstuurd zou worden. niks ontvangen. telefonisch niet of slecht te bereiken, en lukt het wel: wordt er gezegd stuur maar een email naar info@knops.co.
hoe krijg ik mijn bestelde artikel alsnog geleverd?