Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
rudo - 08-11-2018 20:00:08
Elektronica & TV

t-mobile

Ls.,
is er misschien al een forum over het wangedrag van t-mobile? ik word nu al een tijd lastig gevallen door een incassobureautje genaamd certin, die gaarne hun belangen behartigt. waar het om gaat is dat t-mobile stelt dat ik in gebreke ben gebleven met het "compleet" terugsturen van hun bescheiden... dat ik aan het eind van de huurovereeenkomst alles in een door hun verstrekte retourdoos heb verzonden en dat is destijds aangekomen, echter was het niet compleet...
dat is na een gesprek met een medewerker gebleken. na herhaaldelijke je en jij mailtjes die mij begonnen vervelen heb ik een medewerker gesproken die toegaf dat de retourdoos nou niet een van de stevigste was en dat er aan een  verbetering werd gewerkt.
alleen het tv-modem was blijkbaar aangekomen echter het modem niet, en daar wil t-mobile €75.- voor vergoed zien.
op het verzendbewijs staat echter het gewogen gewicht wat volgens mij voldoende moet zijn om te kunnen constateren dat de zending compleet is geweest, misschien hebben zij dat verzendbewijs dat op de doos zat niet meer, dat is niet mijn probleem.
het ontvangstbewijs wat aan mij is gegeven is zoek geraakt helaas.
ik ben dus absoluut niet van plan om ook maar iets te betalen, t-mobile is een heel vervelend bedrijf en ik denk zomaar dat ik niet de enige ben die dat vind.
met vrg. r. metz, amsterdam