Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
berendf - 23-11-2018 16:07:45
Winkels & Webshops

Boxspring-Deals.nl ervaringen

Oplichterij. niet mee in zee gaan! hier een beknopte samenvatting:

boxspring kopenhagen + twee matrassen besteld
-bezorger komt 2 uur te laat. hij biedt geen excuses aan.
-het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. dat is niet gebeurd. daarom belde ik zelf.
-zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. maandag 21 oktober klacht ingediend. volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. dit is wederom niet gebeurd.
-woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. wij zijn dan niet thuis. per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. dat zou 1 november zijn. toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. de chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. dat is niet gebeurd. aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-de eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. hier schrok ik van. de bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? toen ik aan een andere medewerker (marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. ik krijg hier geen antwoord op. marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord marijke 'nog een fijne avond verder'.
-bezorger heeft een vervangend matras gebracht. het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. toch getekend voor de bezorging. de bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. niets van vernomen.
-via chat gesproken met marijke. zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. dit is niet gebeurd.
-na gezegd te hebben dat ik tv-programma radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. mijn klacht zou worden afgekocht. mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.

uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. ik heb tientallen mails gestuurd. blijf uit de buurt van dit bedrijf.