Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kriekra
kriekra - 29-11-2018 10:34:16
Winkels & Webshops

Wehkamp betaalt retour niet terug

ik heb bij wehkamp een bestelling geplaatst die ik met 2 waardebonnen van elk 50 euro heb betaald. het totaalbedrag van de bestelling was 109,97 euro. de 9,97 zou ik achteraf betalen. 
deze bestelling heb ik volledig en in goede staat retour gestuurd, hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen.
ze hebben een keer 50 euro tegoed terugbetaald, maar die andere 50 euro niet. hierover heb ik gebeld met de klantenservice. er werd beloofd dat ik het openstaande bedrag binnen 2 werkdagen zou ontvangen. maar niet dus. hierna nog een keer gebeld, weer werd er beloofd dat ze me binnen 2 werkdagen zouden betalen. je raadt het al, weer niets. ik begin mijn vertrouwen te verliezen. hebben meer mensen hier ervaring mee? wat kan ik doen om toch nog snel mijn geld terug te krijgen? bellen heeft dus blijkbaar geen zin,maar ik wil het hier niet bij laten zitten. 
alvast bedankt voor de reactie(s)