Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 29-11-2018 15:51:11
Auto & Vervoer

Nieuwe auto

Hallo forum leden,

2 maanden geleden heb ik een nieuwe auto gekocht en vanaf de eerste dag waren er problemen met deze auto. een aantal zaken zijn opgelost maar een paar ook niet en voor deze niet opgeloste problemen is vooralsnog geen oplossing. de auto is al 3 keer terug geweest voor de niet opgeloste problemen en heeft in totaal al 4 dagen in de werkplaats gestaan. ik heb de dealer te kennen gegeven een nieuwe auto te willen omdat deze auto niet aan mijn verwachtingen voldoet. volgens mij is het toch zo dat je de verkoper 3 keer de mogelijkheid moet geven om een defect onder garantie op te lossen en dat je daarna of de koop kan ontbinden of een nieuwe eisen?
verder stelde de dealer voor dat ik zelf maar contact moest gaan opnemen met de importeur maar ik heb de auto niet bij de importeur gekocht maar bij de dealer en dan moeten zij toch de problemen oplossen?
wie heeft eventueel een voorbeeld brief of de wettekst met de consumenten wetgeving met betrekking tot bovenstaande.
alvast bedankt.