Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jordy van Tok
Jordy van Tok - 29-12-2018 15:50:10
Elektronica & TV

Telfort komt afspraken niet na

Ik heb bij telfort een nieuw abonnement voor tv en internet afgesloten, dat abonnement zou 22-12 in moeten gaan. na een stuk of 7 telefoontjes krijg ik op 29-12 te horen dat er nog eens 5 werkdagen overheen kunnen gaan. bij de klantenservice word je onvriendelijk en onbehulpzaam geholpen. bij mijn vraag of ik mijn abonnement op kan zeggen of in ieder geval een vergoeding kan krijgen is het antwoord nee, of u moet het volledige abonnements bedrag in 1 keer terug betalen. kunnen ze dit bij telfort zomaar maken of kan ik hier stappen tegen ondernemen ?