Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
Simonew22 - 08-01-2019 19:24:46
Elektronica & TV

Wat moet ik doen? Genaaid door NLE

Ik ben genaaid door nle. op 14-12-2017 sloot ik voor een jaar een alles in een pakket bij hun af. alles leek goed, toen was de service top. maar nu exact een jaar later naaien ze mij. ik zou op 18-12-18 met mijn vriend samenwonen en ging ervan uit dat 14-12-18 mijn contract zou stoppen. 1 november meld ik dat ik mijn contract wil stoppen en krijg te horen dat mijn contract pas 1-2-2019stopt. huh? toen ik het contract de 14e sloot moest ik 5 weken wachten op het pakket. maar wel 2-1-18 voor het eerst betalen. dus ik heb betaald voor internet en tv wat ik toen nog niet had. oke dan zou het logischer zijn als dan 2-1-19 een jaar voorbij is. ze reageerde weken niet op mijn facebook berichten en uiteindelijk zouden we voor die ene maand het pakket mee verhuizen. ik zou van kabel naar glasvezel gaan en via facebook zei de klantenservice uiteindelijk dat ik mijn oude pakket mee kon nemen en zij de rest zouden regelen. dus 18-12-18 staat er een monteur voor de deur. vraagt ons waar ons glasvezelkastje is. wij zeggen dat wij alleen oude dingen mee hoefden te nemen. monteur kan nu niks en zegt er een te bestellen voor ons die 19-12 er zou moeten zijn. dagen gaan voorbij en na de kerst bellen wij waar het blijft. vrouw aan telefoon zegt dat het zonder reden retour gestuurd is enbeloofd die dag opnieuw een track en trace code naar ons te sturen. weer niks. wij trekken het thuis niet meer zonder tv en internet dus sluiten zelf bij ziggo een abonnement. ik heb nle gemaild dat ik niet meer de glasvezelbox wil en dat ik overgestapt ben. geen reactie. maar wel een rekening over 1-1-19 tot 1-2-19. meteen teruggeboekt en nu krijg ik betalingsherrinering. ik ga niet betalen. ze zeggen online te zijn op facebook maar reageren niet op mijn berichten. wat kan ik doen juridisch???