Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pipperdepip
pipperdepip - 09-01-2019 17:15:04
Winkels & Webshops

C en a

vorige week donderdag een badjas besteld bij c & a online omdat ze het in het filiaal hier niet hadden.

ik kon hem bestellen via internet en dan hem in het filiaal laten bezorgen, kijk het hoeft niet dezelfde dag aanwezig te zijn binnen 3 dagen vind ik best heel redelijk , dus was blij dat ik op zondag een berichtje kreeg dat het verstuurd was. prima zondag berichtje dus waarschijnlijk dinsdag ophalen. lijkt me redelijk toch ?


maar toen er op woensdag nog geen bericht kwam ben ik de klanten service maar eens gaan bellen , wat me opviel is dat ze niet eens naar de klant gegevens vragen of naar het order nummer maar er wordt gelijk gezegd mevr dat kan wel volgende week worden voordat het er is. nou wat een service. annuleren kan niet meer en als het retour wordt gestuurd kan het nog eens 14 dagen duren voordat je je geld terug hebt , ben je bijna een maand verder, van zo'n groot bedrijf kan je toch meer verwachten , maar dit .

bedenk voortaan wel 3 keer of ik het zelfde niet ergens anders kan bestellen , paar euro duurder is niet erg als er service geleverd wordt maar hier krijg je dat zeker niet . dit kan je toch geen klantenservice noemen of wel