Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantal lambregts - 11-01-2019 19:46:31
Winkels & Webshops

Stoelen niet bezorgd

Op 03-12-2018 hebben wij bij een meubeloutlet in spijkenisse 4 stoelen gekocht en betaald, deze waren op voorraad in een tweede filiaal en zouden op 18-12-2018
worden bezorgd.
wij zouden op 17-12-2018 horen hoe laat de bezorging plaats zou vinden dit was niet gebeurt.
op 18-12-2018 hebben wij zelf gebeld en ons werd verteld dat de stoelen tussen 18:00 en 19:00 bezorgd zouden worden.
op 19-12-2018 geen stoellen wij gebeld naar de meubeloutet zij zouden het gaan uitzoekken, netjes terug gebeld ze waren helaas niet ingeladen.
de stoelen zouden pas in januarie geleverd kunnen gaan worden, daar ik ze nodig had tijdens de kerstdagen beslooten wij om op 20-12-2018 ons geld terug te gaan halen.
tot onze vreugde konden de stoelen op 22-12-2018 alsnog geleverd worden tussen 18:15 en 18:30.
de middag van 22-12-2018 hebben wij nog even gebeld met de meubeloutlet en ons werd verzekerd dat de bezorging door ging de stoelen waren al ingeladen.
maar u raad het al weer geen stoellen.
via telefoon en fb werd niet op ons gereageeerd waarop wij een boze recentie hebben achtergelaten, die werd wel direckt verwijderd en ik werd geblokeerd voor hun fb pagina.
helaas konden wij dus niemand berijken tot na kerst en hebben wij elders andere stoelen gekocht,
op 27-12-2018 weer naar de meubeloutlet geweest en als wij onze resentie verwijderde zouden wij ons geld terug krijgen anders niet.
helaas gaat het om een voor ons groot bedrag dus wij stemde in.
nu is het 11-01-2018 en hebben wij al 2 maal een email naar het bedrijf gestuurd zodat wij ook zwart op wit kunnen aantonen wat er word afgesproken maar tot op heden ook daar geen reacktie op en dus ook geen gelt terug.
wat kunnen wij nu nog doen om alsnog ons geld terug te krijgen?

m.v.g
chantal lambregts