Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcvandenakker
marcvandenakker - 18-01-2019 17:23:14
Winkels & Webshops

Wel betaald niets ontvangen

11- 1-2019 lenovo pc besteld bij bcc, 575,00 euro en gelijk betaald, zou de volgende dag geleverd worden, echter volgende dag sms van bcc, gezien de drukte wordt pc één dag later geleverd. nu levert dhl niet op zondag dus zo wie zo moeilijk, maandag direct contact opgenomen met bcc via telefoon en whatsapp na een hele dag wachten antwoord; we gaan eerst uitzoeken waar het mis is gegaan, bij dhl een onderzoek instellen daarna hoort u van ons. ga daar dus niet mee akkoord, heb niets met dhl te maken maar met bcc zij zijn de verkoper niet dhl en wil mijn aankoopbedrag terug. onderzoek naar verdwenen pc zou 5 dagen duren. ze blijven er op hameren dat ze eerst een en ander willen uitzoeken bij dhl. bij de track and trace staat al sinds afgelopen zaterdag 12-1, planning wordt gemaakt. woensdag zou ik gebeld worden weer geen reactie van bcc. dus weer bellen, whatsappen. inmiddels staat op "mijn bcc" apparaat is geleverd, moet niet gekker worden. :(