Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ya
yanover - 28-01-2019 13:13:01
Geldzaken & Recht

Factuur per email niet ontvangen

Mijn tandarts besteed zijn facturen uit. blijkt ook dat facturen per email worden gestuurd en dat die in spam terecht kan komen.  op website van tandarts staat wel iets over uitbesteden maar niks over facturen per email. tandarts en incassobureau zeggen dat ik mijn spambox in de gaten had moeten houden! hebben ziij niet de verplichting om voor een juiste factuur proces zorg te dragen?

zaterdag kreeg ik per post een 1e sommatie. hoofdsom €31,00  + incassokosten en rente €40,52

volgens incassobureau is er vorige week wel een tweede herrinering via de post gestuurd maar die heb ik niet ontvangen.

klopt dit proces wel? mag ik zomaar geeist dat ik incassokosten betaal terwil ik niet eens wist dt het bedrag open stond?