Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bakkm - 29-01-2019 11:43:07
Vakantie & Reizen

Klacht inzake claim afhandeling SGR/ANVR

Heeft er iemand, ervaring of ook klachten over het afhandelen van klachten/reizen door de sgr. na het faillissement van travelbird heeft sgr alle gemaakte reizen voor de toekomst geannuleerd. vervolgens hebben klanten de mogelijkheid gehad om hun claim in te dienen. daarna, verdwijnt alle communicatie in een zwart gat. mail, telefoontjes naar de sgr worden niet beantwoord. ook het indien van een klacht leidt tot geen enkele communicatie. dan als een duvel uit een doos komt na 9 weken een betaallink om de geannuleerde reis als nog te kunnen vervullen. na het verzenden van ettelijke mails of reactie is er nu een in gebreke stelling ingediend. maar een stichting die de belangen zou moeten behartigen van gedupeerden schiet hier ruimschoots te kort. ik zou graag in contact komen met mensen die de zelfde ervaring hebben omte kijken of we elkaar kunnen verenigen.