Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivl - 01-02-2019 17:45:53
Winkels & Webshops

Mag een webshop retouren weigeren bij foute levering?

Ik heb een blouse online gekocht, waarbij ik aangegeven heb maat m te willen. na lange levertijd kreeg ik maat l. de blouse paste natuurlijk niet dus ik heb een dag of twee erna een mailtje gestuurd voor retour aanvraag omdat op de website niks stond. geen reactie. na nog twee mailtjes en bijna een maand geen reactie heb ik de webshop via facebook opgezocht en benaderd. ik kreeg reactie dat retouren niet geaccepteerd werden wegens hun inkoopbeleid en geen voorraad en dat dit op de site zou staan (heb ik niet kunnen vinden). na uitleg van het foute artikel met een foto van de pakbon en het kaartje kreeg ik een aantal dagen geen antwoord, en na dreiging dat ik het op facebook zou zetten werd me verteld dat ze maat l verpakt hadden omdat de maten anders vielen maar dat retour nogsteeds niet mogelijk was. daarop heb ik gereageerd dat er nergens staat dat de maten anders vallen, dat ik een m besteld had en het zeker niet op prijs stel dat zij dus voor mij gingen bepalen wat er om mijn lichaam zou moeten passen. inmiddels heb ik een impasse bereikt waarin zij niet reageren en ik niet meer weet hoe ik het aan moet pakken. heeft iemand hier ervaring mee?