Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jj
jjvdv - 11-02-2019 18:29:41
Computers & Telefonie

Online.nl

Op de website van online.nl staat het volgende:

geen succes? geen paniek! als het niet lukt, komt een deskundige monteur langs om je internet- en tv-pakket te installeren. altijd binnen een week. op een tijdstip dat het jou uitkomt.

helaas werkt het internet niet en moet er een monteur bij mij langs komen om de instalatie van mijn nieuwe abonement te voltooien.
nu is het zo dat online.nl alleen in tijdsvakken van 5 uur werkt op werktijden door de weeks.

helaas is het niet mogenlijk om zolang bij mijn werk weg te blijven/zijn en online.nl wil op geen enkele wijze mij hierin tegemoet komen.
tevens vind ik de text op de website van online.nl misleiden. hier staat namenlijk op een tijdstip die jou uitkomt. ik heb op diverse manieren getracht tegemoet te komen aan online.nl, maar zij blijfen vast houden aan hun tijdsvakken.

de vraag is wat ik nu het beste kan doen?