Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theDutchy - 20-03-2019 16:05:52
Geldzaken & Recht

T-MOBILE

Ik ben in december 2017 verhuist netjes mijn t-mole thuis op gezecht.
nu krijg ik 14 maanden later een sms berichtje van incasso .
ik netjes gebeld was wel benieuwd toen kreeg ik te horen dat ik mijn modem niet heb opgestuurd alleen de tv box.
dit verhaal klopt niet netjes de dag van verhuizing verstuurd ik doos die ze leverde .
bewijsje netjes in de auto in vakje opgeborgen zo kon ik het niet kwijt raken in de drukte van de verhuising.
een jaar later auto ingeruild nieuwe auto papiertje weg gegooid na een jaar heb ik er toch niks meer aan dacht ik.
ik was het niet ens met het incasso bedrijf dus ik ging in bezwaar ze vertelde mij dat wel de tv boxen maar niet de modem was aangekomen.
en dat ik maar even bewijs moest opsturen ik vertelde dat ik dat na 15 maanden niet meer had en ook niet verwachte ooit nog eens nodig te hebben.
ik vertelde dat ik ook niks van t-moble had gehoord.
toen kreeg ik van het incasso een paar bijlages van brieven deze bleken ze naar mijn oude adres gestuurt te hebben.
ik vertelde dat ik daar niet mee accoord ga dat t-mobile opgezegt was vanwege verhuising  .
de incasso vertelde dat dat ook per mail verstuurd was, waarop ik vroeg stuur die mij maar toe als bewijs. 
toen kreeg ik weer 5 bijlage 2 brieven geadresseerd op verkeerde adres de 1 was afhandeling dat ik nog 28 euro terug kreeg en de andere was met 1 mallige kosten zonder beschrijving van 75 euro
.verder kreeg ik 3 e mails als bewijs in eentje stond dat ik me abonnee  niet betaald had de andere dat ze me maand bedrag niet hebben kunnen afschrijven en nog ééntje dat ze me hebben afgesloten aangezien ik toen al 5 maanden geen klant was lekker belangrijk en er stond onder elke brief als er betaald is kan u dit bericht direct weggooien.                                                                                                                                                                       deze berichten stond abonnee kosten niet betaald dus hadden niks met en modum te maken ik zelf had deze brieven nooit gelezen en kan ze ook niet in mijn mail terug vinden.                                                                                                                                                                                                                op de vraag of ze me een bewijs willen sturen van een bericht over een modem die niet geleverd is krijg ik alleen maar bericht van de brieven die ze na verkeerd adres gestuurd hadden
en op het antwoord dat ik de mails niet heb gelezen zeggen ze dat er in de algemene voorwaarde staat dat ze post per mail van hun ontvangt en dat ik dat verplicht ben te lezen als ik 5 maanden al geen klant meer ben heb ik volgens mij me niet meer aan hun algemene voorwaarde te houden..                  en als ik de berichten ontvangen en gelezen had waren het nog onzin berichten over maandtermijn en me afsluiten over en modem hebben ze het niet gehad in deze berichten.
mijnheer van het incasso vind mijn verweer niet leuk en reageerde dat hij niet meer in discusie met mij gaat en de procedure door laat lopen.
het gaat om maar 75 euro het heeft hem met tijd al meer gekost dan die 15% die hij er op verdiend maar ik wil ook niet toegeven .

willem.