Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Tomtom na een paar jaar ongebruikbaar !
Ik heb in december 2015 een nieuwetomtom navigatie aangeschaft, deze werkte perfect. in feb 2017 kocht ik een nieuwe auto waar al een navigatiesysteem in zat, dus heb ik de tomtom binnen in de kast gelegt. nu gaan we dit jaar een camperroute in amerika rijden en daar er geen navigatie in de camper zit dacht ik, ik koop een kaart van amerika en neem mijn tomtom mee. niet dus want na slechts 1 jaar gebruikt te hebben kan ik nu geen kaarten meer kopen omdat mijn tomtom binnenkort is uitgeteld. ik heb dit probleem voorgelegd bij de helpdesk en tot 2 keer toe krijg ik een nietszeggend door de computer gegenereerd antwoord terug, waarin ik alleen uitgenodigd wordt om een nieuwe te kopen.