Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

o0
o0danisha0o - 15-04-2019 09:08:44
Elektronica & TV

Ziggo levert de service niet

Ik heb sinds mei vorige jaar heel slecht of geen bereik. 
de eerste 2 maanden heb ik zonder internet en tv gezeten hierdoor heb ik extra kosten moeten maken. ik heb meerdere malen keren contact met ziggo gehad en met andere bedrijven die hier ook voor verantwoordelijk zijn (volgens ziggo)! ziggo zegt dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij een externe bedrijf siers.

er zijn in totaal nu 6 monteurs langs geweest en die geven elke keer aan dat er en knik in de kabels zit en dat die vervangen moeten worden. maar dat zij niet degene zijn die dat horen te doen. en zoals je weet betaal ik wel de honderd procent voor een service die ik vanaf dag 1 niet heb gehad. ziggo geeft in maart aan dat het probleem is opgelost en ik neem weer contact met ze op met dat niet het geval is en zijn geven als volgt aan dat ze mij een compensatie kunnen geven nu dat het probleem is opgelost. dus ik geef weer aan dat dat niet het geval is waardoor zij weer een monteur sturen en die niet is komen opdagen! kortom bijna 1 jaar verder en ik heb nog steeds super slecht beeld en het ontvangst is slecht! nu de vraag wat moet ik nu verder doen zij schuiven het telkens af dus ik word van het kastje naar het muurtje gestuurt. 

help hoe nu verder!