Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
BarstTV11 - 15-05-2019 09:26:56
Elektronica & TV

Garantie kapotte tv vervalt door ontbreken van doos

ik heb een paar dagen geleden (11 mei) een smart tv (sony bravia 49’) aangeschaft bij plattetv.nl (bezorger postnl). ik heb de televisie voorzichtig uitgepakt en geïnstalleerd en zag geen schade na aanzetten van toestel. de doos heb ik na uitpakken en testen in stukken gesneden en in papierbak gedaan. de volgende dag zie ik dat er een kleine barst in het beeldscherm zit (niet te zien wanneer toestel aanstaat). ik wil een nieuw toestel, want risico op verdere schade (grotere barst) en defecte tv.


meerdere keren gebeld en gemaild met plattetv.nl. maar zij willen schade niet vergoeden en geen ander toestel sturen. ik zit nog ruim binnen de 14 dagen garantie, maar ik had de doos niet mogen weggooien. dit stond vermeld (in kleine lettertjes) onder aan de factuur die ik direct na online bestellen via mail hebt ontvangen. deze factuur en waarschuwing zat dus niet bij de doos en ik heb dit bericht niet gelezen, want afschrijving bedrag was correct.


dus geen doos, geen garantie. ik vraag me af of deze voorwaarde van plattetv.nl rechtsgeldig is. kan iemand me hierin advies geven en ook wat ik eventueel verder kan ondernemen om toch een vervangend toestel te krijgen?