Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fr
Froukje Ayal - 23-05-2019 12:19:15
Vakantie & Reizen

Supersaver is een zeer slecht bedrijf

Ik ben opgelicht door supersaver. ik heb een ticket geboekt, waarbij er een letter verkeerd was in mijn naam. de vliegmaatschappij gebeld en ze zeiden dat ik t aan moest passen, anders zou ik mogelijk niet door de security komen. super saver gebeld. ik had nog een week de tijd. dat heb ik geweten....lange wachttijden. slecht sprekende indiase mensen. yes, meeeem, you have to pay 78 euro for the change. ik heb dat maar overgemaakt. dagen lang gebeld en geen veranderd reisdocument. tot een dag voor vertrek vliegmaatschappij gebeld en wat blijkt mijn naam staat er niet meer bij, is verwijderd. ik was genoodzaakt een nieuw ticket te kopen voor 500 euro. en daarnaast dus voor niets 78 euro betaald. ik heb net met ze bebeld, ze zeggen dat ze de verandering hebben gemaild. ja een bevestiging van mijn betaling, dat is geen reisdocument! ze zeggen dat ze niets voor me kunnen doen. zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.