Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
biancat7 - 31-05-2019 22:43:10
Elektronica & TV

Providers internet & TV

Ik was even benieuwd naar het volgende. op het moment dat je van provider wilt overstappen krijg je van je nieuwe provider de een brief met waarin staat dat je 14 dagen de tijd heb om het contract wat je afgesloten heb te annuleren. maar wat ik zo raar vind is dat op het moment je de aansluiting heb je er meteen 12 maanden aan vast zit zonder dat je een proeftijd heb. ik ben nu over gestapt van kpn naar t-mobile thuis. helaas hebben ze mij bij t-mobile niet de volledige informatie gegeven op mijn vragen o.a. over terug kijken van gemiste programma's, het feit da tje netflix alleen via een smart-televisie kan bekijken. dat laatste had ik kunnen achterhalen als ik goed gegooled had. had ik niet gedaan. maar ik heb onjuiste informatie gehad op mijn vragen toen ik het abonnement afsloot. in de bedenktijd dat ik had was er geen aansluiting dus kon ik niet kijken of de diensten aan mijn verwachtingen voldeden. doen ze helaas niet dus conclusie: de provider levert niet conform verwachting maar ik zit er wel een jaar aan vast. hoort er bij zo een contract geen proeftijd te zijn?