Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wouttje - 12-06-2019 10:58:07
Winkels & Webshops

Kapot bed

Problemen met gekocht bed:

eind 2017 heb ik een bed gekocht aximatras boxspring  verana 140x200 +/- 600euro.  feburarie 2018  is het bed geleverd en alles was top geen wolkje aan de lucht.

eind november 2018  begon er in het midden van de topper een kuil te ontstaan. kuil zakt door naar de ondermatrassen(ik weeg voor de mensen +/- 85 en ik slaap alleen op het bed) ik heb de winkel gebeld en als antwoord kreeg ik'' matras vaker draaien''. febuari 2019 nog is bebeld hier over ,maar ze gingen er even overleggen wat er mee gingen doen. begin maart dit jaar nog is gemailt, dat op het bed gewoon niet meer te slapen valt, omdat je gewoon in een kuil licht. ook al ga je aan de rand van het matras liggen dan eindig  je s'morgens toch in de kuil + je word s'morgens wakker met een zere rug en dat er echt axi ondernomen moest worden. dit heb ik aan de mevrouw netjes uitgelegd,  en ik zou door de manager terug mailt worden wat ze er aan gingen doen. in de mail stond: als het bedrijf een keer in de buurt was kwamen ze langs. begin vorige maand mei heb ik het bedrijf  nog maar is gemailt, dat ik het allemaal veelste lang vind duren en dat ik als een stuk strond behandelt word. kreeg ik als antwoord. dat de kuil door oneigenlijk gebruik van me bed onstaan was en dat hierop geen gerantie zat, maar ze konden nieuwe matrassen komen plaatsen of ze konden komen kijken en dan oneigenlijk gebruik vaststellen. ik heb gekozen om nieuwe matrassen te komen plaatsen omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. ik heb ze gezegd dat ze de tijd kregen tot eind mei, ook deze maand is nu voorbij en als nog geen vervolg axi door dit k*t bedijf. ik wil graag weten wat me rechten zijn, ik ben helemaal klaar met die winkel.... wat kan ik het beste doen...ik wil het als een volwasse mens proberen op te lossen zonder poespas. maar dit bedrijf  maakt het onmogelijk. op de site van hun staat topservice maar alles behalve dit. nu weet ik dat er eerder op hun site ook een dit soort bericht als revieuw is gegeven maar deze was al snel weg gehaald. .  ik sta op het punt om rechtsbijstand in te schakelen.
 toen ik het bed gekocht had zat er 5jaar gerantie op het bed  is er nog een mogelijkheid om me geld terug te krijgen???  tevens denk ik, dat als het zelfde merk topper terug komt, ben ik bang dat ik het zelfde liedje over een paar maanden weer heb. ik heb veel geduld, maar dit raakt nu echt op.

hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven.