Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wy
wyty1990 - 22-07-2019 22:30:22
Geldzaken & Recht

Internet+TV

Beste mensen van kassa,

op 17 juni kreeg ik een telefoon van kpn met de vraag of ik ook dsl van ze wilde afnemen. dit omdat ik al jaren tevreden klant ben bij kpn mobiel. tijdens dit telfoongesprek werd mij verteld dat ik een pairbonding zou krijgen, wel op 23 juli en dat er een overstapservice ingezet zou worden. dit alles met 14 dagen bedenktijd. op 18 juni krijg ik netjes een orderbevestigen met het bericht dat mijn abbonement actief wordt op 26 juni. het aansluitpakket komt netjes binnen en ik sluit het aan terwijl mijn coax abbonement nog actief is. toen dacht ik; laat ik eens bellen wanneer die wordt stop gezet. op dat moment was mijn 14 dagen bedenktijd over. toen bleek dat er geen overstapservice actief was terwijl dit wel was toegezegd aan de telefoon. dus ik balen want ik kon kpn niet meer opzeggen. mijn coax abenenment was nog actief dus die moest ik afkopen. toen kwam de datum dicterbij van de afspraak met de monteur voor de pairbonding. hier had ik nog niks van gehoord dus ik dacht; ik bel naar kpn met de vraag "hoe laat is de monteur hier morgen." het antwoord heb ik niet gekregen want er was geen monteur ingepland. het blijkt dat er geen mogelijkheid is tot pairbonding op mijn adres.

kpn huurd verkopers in met een agresieve manier van verkopen die niet weten wat ze aanrichten. ze sluiten contracten af onder valse beloften.


dan hoef ik mijn afspraken van betalen ook niet na te komen.
ze moeten het contracht ontbinden. 
het klopt niet!!!!!!!!!!!!!