Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sanbinraa - 28-07-2019 21:58:15
Vrije tijd & Tuin

Karcher Weedremover doet niet wat het beloofd

ik heb een karcher weedremover gekocht, een onkruidverwijderaar.
omdat ik al meerdere producten van karcher heb waar ik erg tevreden over ben heb ik niet eerst gekeken of er recensies waren.
nadat ik het apparaat heb gebruikt ben ik erg ontevreden, het apparaat doet absoluut niet wat het beloofde.
toen ik daarop op het internet ging kijken zag ik heel veel klachten over dit apparaat, ik had het nooit moeten kopen.
en vindt dat karcher het niet had mogen verkopen.

ik heb een mailwisseling met karcher maar nergens gaan ze op mijn klacht in, het enige wat ze doen is zich beroepen op het feit dat ik me buiten 2 weken heb gemeld.
zie hieronder:

bedankt voor uw reactie.

wij houden ons niet strak aan 2 weken, een dag extra kan geen kwaad en doen wij niet moeilijk over.
een maand later kunnen wij helaas het toestel niet retourneren.
excuses voor het ongemak.

wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen?