Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ho

Bank niet geleverd - Made.com onbetrouwbaar!

wij hebben een bank gekocht bij made.com tijdens de flash sale op 28 juli. we kregen een mail dat de prijs op de site niet klopte en dat de order geannuleerd werd. meerdere keren telefonisch contact gehad, maar helaas kwamen we hiermee geen steek verder. zij beroepen zich op het feit dat er sprake is van een kennelijke vergissing en dat wij als consument hadden moeten weten dat de prijs niet klopt omdat zij nooit meer dan 40% korting geven. 

dit is aantoonbaar onjuist. wij hebben een nieuwe mail gestuurd met daarbij enkele screenshots van producten met kortingen tot meer dan 60%. wij eisen nu dat de bank geleverd wordt tegen de afgesproken prijs en zullen hier desnoods juridische stappen op ondernemen. van een kennelijke vergissing is namelijk geen sprake, aangezien het om een bijzondere aanbieding gaat en de korting vergelijkbaar is met die van andere banken in de sale. google maar eens op "kennelijke vergissing" dan kom je o.a. op de site thuiswinkel.org waar dit uitgelegd staat.

op meerdere sites zien we dat andere mensen dit ook is overkomen. onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. 
zijn er hier op de kassa-site ook mensen die dit is overkomen? wij willen graag goed en gericht (als het kan samen) actie ondernemen.