Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Em
Emile_s - 18-08-2019 17:29:53
Computers & Telefonie

Ziggo betalen voor vervangen horizon door Nextbox

Al zolang ik een abonnement heb bij ziggo, heb ik al problemen met de horizonbox. blokken in beeld, in storing vallen van de box etc. hierover ik verschillende keren melding gemaakt. ik had weer een storing en ziggo adviseert de box te vervangen door de nextbox (de opvolger van horizonbox) maar:

1. je moet 20,— administratie kosten betalen
2. maandbedrag gaat met 0,50 per maand omhoog
3. je abonnement wordt meteen beëindigd en je krijgt een nieuw jaar abonnement

dit is belachelijk daar de ziggo de horizonbox niet goed werkend krijgt en daardoor niet de service levert waarvoor ik wel iedere maand betaal.

mag dit zomaar? wat kan ik hieraan doen?